У Львові поставили «Різдвяну історію» Діккенса для родинного перегляду

logo


Старий скнара Скрудж із Діккенсової «Різдвяної історії» відтепер розказуватиме про себе львівським глядачам у театрі імені Лесі Українки.

Виставу «Різдвяна історія» довелося ставити у рекордні терміни, всього за тиждень-два. Бо паралельно працювали ще й над іншою виставою. Це перша робота у цьому театрі Олени Апчел із Харкова, відтепер вона у львівському колективі головна режисерка.

Перед прем’єрою у залі глядачів бавили герої казки, створюючи інтерактивне спілкування, аж поки з-за завіси виривався родинний різвдяний настрій.

Це відома на весь світ історія про зачерствілого багатія, який ненавидить Різдво і благодійність, але йому випадає шанс змінитися.

«Якраз ми зробили виставу про людину, яка помітила цей шанс. Коли ми почали працювати над інсценізацією, то у нас виник слоган: чи хотів би ти побачити, як людина стає людиною. Для мене про це ця вистава», ‒ розповідає режисерка-постановниця Олени Апчел.

Світлові проекції створив художник курбасівець Володимир Стецькович, а от костюми від дизайнерки Ольги Гнатюк. Усе максимально наближує глядача до атмосфери таємничості Різдва.

«Це дуже гарна історія сама по собі, Діккенсова історія дуже добра, перші дві репетиції ми просто читали текст і ми всі були в захваті від нього, бо він дуже добре написаний. Це про те, як людина перероджується і дуже цікаво, що це вже старша людина і вона все ж таки знаходить якісь можливості, сили в собі переродитися», ‒ коментує акторка Анастасія Лісовська.

Вистава ‒для дітей шкільного віку та їхніх батьків.

«Це саме продукт для сімейного перегляду. Тут будуть такі речі, які потім потрібно буде ще пояснити дитині. Я пригадую себе в дитинстві, мені найбільше хотілося бути дорослим, розмовляти і думати про дорослі речі. Тому ми даємо можливість нашим дітям торкнутися в безпечний спосіб до речей, які стосуються дорослих», ‒ розповідає актор Роман Кривдик.

«Різдвяна історія» відтепер у постійному репертуарі Львівського театру імені Лесі Українки.